divendres, de novembre 18, 2005

Una de freda i una de calenta

Bones!

(En primer lloc, moltes gràcies a tots els que heu contestat. Em sap greu però ara no
tinc temps de fer correus personalitzats, ara us explicaré que "tinc una mica de feina")

Podríem resumir la situació amb "UNA NOTÍCIA BONA, UNA DE DOLENTA, I EL MEU CAP
A CAN RUMIA!!"

LA BONA: El tiu està disposat a agafar-me! Increïble!!

LA DOLENTA: Tot i que treballa en temes sobre eòlica, ho fa des d'uns punts de vista
força més teòrics del que a mi m'agradaria: "viabilitat econòmica de l'eòlica si aquesta
cobreix molta part de la demanda"... Per tant el que em pot oferir va d'aquest pal.

Encara que sembli que jo vaig de guais, no em veig fent models teòrics de distribució
elèctrica durant 2 anys! Ell ja m'enten, i de moment m'ha suggerit que miri si hi ha
alguna cosa al departament de mecànica que hi pugui lligar.

Ho he mirat, i segons el web és possible que pugui trobar alguna cosa, acabo d'enviar
un correu al profe (mecànic) que semblava més motivat sobre el tema, però m'ha tornat
resposta automàtica dient que serà fora uns 10 dies!

El fet és que HI HA MOLT BONA PREDISPOSICIÓ de part d'el meu primer contacte, PERÒ
NO ACABEM DE LLIGAR ELS TEMES D'INTERÈS.

A veure si en els propers dies puc contactar amb els mecànics i fer-hi alguna cosa. La
veritat és que és l'opció que aniria millor, doncs el profe no sap de cap universitat
canadenca que treballi en el tema renovables una mica seriosament!

Buenu... Ja ho veurem! Emoció a tope!!

Eduard

P.D. Quan no hi ha sol fa força fred, però NO HI HA NEU ja que es veu que la setmana
passada van venir vents del sud i la van fondre tota!

P.D.2. És un gran plaer això de posar-se un jersei quan fa fred... Ara us començo a
entendre... I encara que no us ho cregueu, aquí soc dels que va més abrigat!!