dijous, de novembre 10, 2005

Com funciona això?

Molt fàcil!

Cada vegada que jo us vulgui escriure explicant alguna cosa (que m'han fet fora de la universitat, que m'he trobat un ós "Grisley" anant a comprar el pa...) sortirà el meu missatge a la pantalla inicial (com aquest que esteu llegint ara mateix). Els missatges s'ordenen de més nou a més vell (com sempre!).

A la banda dreta d'aquesta pàgina inicial, podeu veure la "Llista de missatges". Si clickeu sobre un missatge de la llista, s'obrirà aquest i prou. Un cop dins aquest missatge, per tornar a la pàgina principal (on hi ha l'índex de missatges) cal que que clickeu sobre "Home", a baix de tot.

Al final de cada missatge que jo escrigui hi ha un lloc que diu "Comments", clickant allà s'obrirà una finestra on hi haurà els comentaris que m'hagueu fet sobre aquell missatge en concret. Des d'aquell lloc també podreu escriure els vostres comentaris i deixar-los allà "per la posteritat". Aquesta pàgina no serà gaire formal, de manera que no tingueu vergonya a l'hora de deixar els missatges.

De totes maneres (com ja he explicat al missatge de presentació) si voleu escriure una cosa personal, o que penseu que no té res a veure amb cap dels missatges que hi ha posats, podeu escriure a la meva adreça electrònica (la podeu trobar a on diu "View my complete profile").

Finalment, on diu "Arxiu mensual" s'hi guardaran els missatges de cada mes, "fa de magatzem". D'aquesta manera tot estarà més ordenat i a la pantalla inicial només hi haurà els 10 missatges més nous.

A "Enllaços guais" hi ha algunes webs que us poden interessar (o no...).

Si voleu practicar amb el tema dels comentaris, podeu fer-ho contestant aquest missatge... Suposo que em direu de fill de puta per amunt per complicar tant les coses... ho entendré!

Però m'agradaria també que entenguéssiu les raons de fer-ho així:

- Si penjo els missatges aquí els veurà TOTHOM QUI VOL, PERÒ NOMÉS QUI VOL!
- Queda "l'historial" dels missatges i comentaris ben ordenats cronològicament i per temes, i a més tots els podeu llegir.
- Si algú té problemes amb la bústia, no passa res.
- Si jo tinc problemes amb la bústia, no passa res.
- Jo tinc menys feina escrivint missatges.
- Puc penjar tantes fotos com vulgui que no saturo a ningú. I, a més, quedaran totes aquí arxivades.
- I el més important: queda molt guai això de tenir un espai personal a internet... Segur que ara tots esteu pensant "jo també en vull un!!" ... Nois, encara hi ha classes...

Espero que us hagi convençut!

Eduard

3 comentaris:

Anònim ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...

Hola,

Ho veig una mica complicat, però hauré de mirar d'aprendre'n

Gemma i Eduard ha dit...

Toni: quan això entri en funcionament (si és que mai hi acaba entrant), aleshores cada vegada que pengi un missatge al Blog (llarg i amb fotos...) envaré un correu electrònic a aquells que volgueu que us avisi. Sembla una tonteria, però és més fàcil que rebeu un missatge que digui "hi ha novetats al Blog d'en Pitxi" que no pas un "Quijote" i amb fotos adjuntes.

Montse: Si que ha funcionat, pots veure tu mateixa que el teu missatge ha quedat guardat