dimecres, de novembre 30, 2005

Ha caigut un mite!



Bones a tothom,

Avui nois, ha caigut un mite: HE TINGUT FRED... I MOLT! De manera que no vull tornar a sentir mai més que "l'Eduard no té mai fred"!!

He sortit de casa al matí, cap a les 9h per anar a buscar l'autobús cap a cole. Soc tan puta que encara no tinc els horaris, de manera que m'he hagut d'esperar fins que passés el primer... Amb tanta fortuna que m'he hagut d'esperar uns 20-25 minuts (la veritat no sé quant temps, però s'ha fet etern!) a 17 sota zero i un airet de guais!!


Tot i que al cos anava "força bé" (em vaig comprar una jaqueta "tope pija", the North Face, que amb lo que val ja pot abrigar!!), he set en Pingu! Quan ha arribat el bus m'he sentit com en Han Solo al final de "l'imperi contraataca", un bloc gelat que gairebé no es podia moure (a més, el conductor tenia certa retirada amb en "Java el Hut").

Però al bus he vist que tothom anava molt abrigat, alguns fins i tot més que jo! Hi havia dos "xinus" que, a jutjar per la cara, les estaven passant realment molt putes!... Total, que he arribat a cole amb l'Ego força pujat, pensant que ja em començava a aclimatar (ja sé que "mal dels altres consol de tontos", però és lo que hi ha!).

Però en aquell moment dues imatges m'han fet caure l'ego com un roc: un tiu amb màniga curta i dues xatis amb minifaldilla "arran de gespa". M'han passat 2 idees pel cap:

1- Colloooons amb les xatis!
2- Soc una nena!!

La bona notícia del dia és que a la tarda he anat a córrer! He trobat un caminet (ben nevat, però guai) que puja a un turonet que hi ha aprop, i he pogut seguir una carena que té unes vistes molt guapes de la ciutat, llàstima que no portava la càmera! Ara, és ben bé que se n'han de tenir ganes... Fotia un fred de collons! Mai havia anat a córrer tan abrigat!


Anar a córrer m'ha anat mooooolt bé per desfogar-me, ho necessitava com l'aire que respiro!... A més, he vist que aquí no soc l'únic tarat que va a córrer encara que estigui nevat, el primer trosset de camí només hi havia les petjades d'un tiu, i (a jutjar per lo separades que estaven) segur que hi va passar corrent! La resta de camí estava més trepitjat, crec que la gent hi va a passejar el gos... Afortunadament sembla que fins i tot els gossos són més educats aquí, i no hi havia cap "mina" al camí.

Buenu, això és tot per avui! A manca de novetats importants, us foto el rotllo amb temes més "quotidians" (que alguns m'heu demanat). Pel que fa al cole, ara estic aprofitant per lligar els temes administratius, perquè si finalment m'accepten ja ho tingui tot preparat (és per això que avui he anat a cole...).

Apa, una abraçada a tots i totes!

Eduard

P.D. Crec que aquest turonet és força esquiable... Llàstima que és molt baixet!

1 comentari:

Anònim ha dit...

Problemes d'enorme aquí. Estic molt satisfet amb companys del seu article. Moltes gràcies i cap endavant per tocar. Serà tan amable de enviar-me un correu?