dijous, de novembre 17, 2005

Primeres "noticies" des de Calgary

Bones a tots!

Ja soc a Calgary! Després de passar-me 1000 hores amb avió (en vaig acabar fins els collons... sort n'hi va haver que vam passar pes sobre el Matherhorn, el Mt Rosa i Groenlàndia... Quina passada!!)

Bé, el fet és que ja he anar a veure el "profe" canadenc. El titular seria "ENCARA NO HE LLIGAT RES, PERÒ TINC "BONES VIBRACIONS", però m'explico:

Ahir el vaig anar a veure i vam estar parlant una estona, la idea és que el tiu podria estar disposat a agafar nous estudiants, però primer cal:

1- Que ell tingui alguna referència "numèrica" per saver si jo vaig ser bon estudiant o no ( saber si jo estava entre els "primers" de la classe o no). Veient el meu expedient no n'hi ha prou, doncs ell no té referència de com són les notes habitualment a Enginyeria Industrial.

2- Que ell realment tingui interès en agafar-me

3- Que el meu perfil, "el que jo vull fer" i el que ell em pugui oferir "lliguin" d'alguna manera.


Respecte el primer punt, i seguint el seu suggerimet, he demanat a l'escola si li poden escriure un correu on digui quin percentatge d'estudiants de la meva promoció va treure millor nota que jo. A secretaria m'han reenviat a "gestió acadèmica", i espero que aquests em contestin.

Respecte el segon punt, hi ha molts factors a comentar:

- Es veu que aquest tiu és realment un "Crack" reconegut mundialment! Ell rep una mitjana de 2 o 3 peticions per correu electrònic d'alumnes cada dia perquè els accepti com a estudiants.

- Tot i això, es veu un tiu molt senzill i amable.

- Ha flipat que jo hagi viatjat des de Catalunya només per parlar-hi. Amb això m'he guanyat punts.

Respecte el tercer punt, "estamos en ello" (us en fareu una idea a partir del que ara us explicaré).

"CRONOLOGIA"

Respecte la visita d'ahir, em va rebre molt amablement i mooolt sorprès en sentir que havia viatjat només per veure'l. Vam parlar una mica i em va donar uns articles perquè me'ls llegís (veure sobre el que estava treballant) i vam quedar per avui.

Avui he tornat a anar-lo a veure (tal i com vam quedar ahir), m'ha donat més coses a llegir, i després m'ha presentat el seu estudiant de doctorat perquè anéssim a fer un cafè (només l'estudiant i jo) per intercanviar opinions, i ell després xerraria amb aquest estudiant.
L'estudiant en qüestió és un colombià (ha anat bé, per poder-nos entendre millor!!) molt ben parit, m'ha deixat el professor "com un Déu", un crack, amable, treballador, "geni", ... I que estar amb ell ha estat el millor que li havia passat (jo he al·lucinat!). Hem parlat sobre les meves intencions i m'ha dit que estava segur que al profe li havia agradat molt que l'hagués anat a veure (que fent això jo havia "sobresortit" de la resta de gent que li demana). M'ha donat alguns consells i m'ha animat molt (també m'ha dit que a Calgary s'hi està molt bé, que la gent és bona...).
Després el colombià s'ha reunit amb el profe, suposo que m'ha deixat bé... Crec que la seva aportació pot ser important.
Finalment, hem tornat a parlar el profe i jo. La idea és que mentre esperem referències que diguin si jo soc "prou bon estudiant perquè m'accepti", estem coneixent-nos mutuamet i buscant punts "en comú" sobre els quals jo pugui treballar amb ell, cosa que sembla indicar que estaria interessat en agafar-me!!

Hem parlat de diversos temes, ell ha de fer un parell de consultes a col·laboradors seus... També hi ha la possibilitat que "em dongui feina" (m'ha dit que cobraria!!) durant una setmana ajudant a un tiu que ha de fer uns experiments a un laboratori (així té més temps per veure com treballo...) I hem quedat que demà a la tarda ens tornaríem a trobar per seguir-ne parlant.

En conclosió: no hi ha res lligat, ni mooolt menys! Però crec que l'hi ha caigut molt bé la iniciativa de venir a Canadà "amb un ou a cada mà". A partir d'aquí, penso (i el colombià també ho creu així) que si no m'agafa ell serà perquè no acabem de trobar punts en comú, i que si és així molt probablement em recomani a algun seu "col·leguilla".

Bé, de moment això és tot! Espero poder-vos enviar bones notícies aviat... I sinó, "mala llet" però de moment només per haver vingut ja se m'estan prenent més seriosament... I això és molt important.

Vinga, vagi tot molt bé!

Edward

P.D. ... A part d'això, el lloc on treballaria té unes vistes brutals de les Rocky Mountains!!!

1 comentari:

Anònim ha dit...

Hola tio, això és de puta mare, veig que no has perdut el temps i com sempre has anat a sac, espero que tinguis molta sort amb aquest tio, però per lo que has escrit crec que la cosa pinta bé, i com dius tu si no és aquest serà un altre, no pateixis que ja t'en sortiràs.

Abans que has dit per treballar amb un, i el visat ??

En fi, espero rebre bones notícies.

Una abraçada.

Jordi