dijous, de novembre 24, 2005

No lligat, pero al sac...

Hola a tothom!

Avui pot ser un dia MOOOLT IMPORTANT, us explico cronologicament com ha anat el tema:

1- TROBADA AMB EL MECANIC:

Al mati he anat a veure al mecanic, m'ha dit que estan treballant en ENERGIA SOLAR TERMICA, concretament en fer electricitat a partir de solar termica (motor Stearling i coses aixi, una cosa que es molt interessant!!), pero que no tenen calers per agafar estudiants...

Jo li he demanat que li semblaria fer una col.laboracio amb el "meu" profe (aquest si que te calers per estudiants), la idea seria que jo treballes la part practica (estudis per millorar l'eficiencia d'aquesta tecnologia, reduir costos...) amb el
departament de mecanica, i despres podria estudiar la viabilitat economica a gran escala, estudiar quin podria ser el paper d'aquesta tecnologia en un futur de renovables, gestio energetica... amb el "meu" profe (que son temes que ell domina i li interessen).

El mecanic m'ha dit que li semblava de collons, i que anes a proposar-li aixo al "meu" profe. (de fet "a bodes em convides": tenir un tiu treballant per tu, que cobre d'un altre departament! Si diu que no li interessa es que li falten uns minuts de forn...)

2- PRIMERA TROBADA AMB EL "MEU" PROFE. (a partir d'ara li dire David, que es el seu nom, i aixi em sera mes facil)

He anat a veure en David (que anava de cul perque avui mateix marxa a EEUU fins dimarts), tenia molt poc temps i just li he pogut comentar la idea. M'ha dit que en principi no ho veia malament, i hem quedat per mes tard perque tindria mes temps per comentar-ho (cosa que a mi m'ha anat de collons, aixi m'he pogut preparar
arguments a favor...)

3- SEGONA REUNIO AMB EN DAVID

Li he plantejat amb mes deteniment la proposta:

Part practica ->Li he dit que la part practica podria ser recerca en com fer aquesta tecnologia mes eficient i de barata aplicacio, tenint en compte coses com l'emmagatzematge energetic...

Part "teorica" -> He fet una llista de temes relacionats amb la viabilitat economica d'aquesta tecnologia i gestio energetica, apuntant tots els temes que se que a ell li agraden... (que puta que soc!!). No us ho detallo perque tampoc crec que us interessi gaire aixo!

Despres li he apuntat un seguit de coses positives (per ell i per l'escola) que podria aportar fer aquest tipus de collaboracio (dient coses que son veritat... venent una mica la moto...)

Finalment li he comentat que jo estava interessat en aquest projecte perque podria treballar en les dues vessants: tecnologica i viabilitat.

I ELL M'HA DIT QUE LI SEMBLAVA UNA IDEA MOLT BONA!!

OOOOOEEEEE, OOOOEEEEE!!!!

Avui ell anava de cul, i hem quedat que dimarts quan torni parlara amb el mecanic (per saber amb mes detall quines coses estan estudiant) i que despres en tornarem a parlar...

El tema esta en que, si dimarts tot va be, despres hauria de fer la "formal application" (sol.licitud), pero si ens posem d'acord en que fer segur que no hi haura cap problema. De totes maneres ell (com a bon canadenc, que es prudent i metodic) no em podra prometre ser acceptat fins que rebi la sol.licitud formal.

RESUMINT: FENT AIXO HAURE CANVIAT EOLICA PER SOLAR, PERO EN EL FONS, EN UN ESTUDI DE "VIABILITAT ECONOMICA I GESTIO A GRAN ESCALA" (PER RESUMIR-HO MOLT) TAN LI FA SI ESTUDIES EOLICA, SOLAR, O "XINUS PEDALANT AMB UNA DINAMO".

EN CANVI, FENT AIXO DE SOLAR PODRIA TREBALLAR EN LES DUES VESSANTS, I AIXO PER MI SERIA GENIAL!

Encara no esta lligat... pero el sac esta mig ple... o potser 3/4 i tot!

Auidooooo!!!

Eduard