dijous, de novembre 10, 2005

Benvinguts al nostre "Blog"


Bones a tothom!

Per agilitzar la comunica-
ció ara que me'n vaig a Canadà, en Roger Romeu m'ha suggerit que fes un "Blog". Jo no tenia ni idea que això existia... però m'ho he mirat una mica i penso que pot ser molt bona idea.

El tema està en que aquesta pàgina serà com "fòrum" (espero que amb més èxit que el de les cultures...) on aniré escrivint el que em passa al Canadà, i vosaltres m'aneu contestant sobre això o m'escriviu el que volgueu. Aquest Blog és tan meu com vostre, per tant no us talleu ni un pèl a escriure-hi!

D'altra banda, si algú em vol enviar un correu electrònic que no més pugui veure jo (fotos guarres, declaracions amoroses...) ho pot serguir fent a l'adreça de sempre (ecubi@campusforpeace.org).

Tot i que obro aquest blog avui (dia 10 de novembre, malgrat el missatge indiqui una altra data), no crec que el faci servir fins que m'hagin dit que si o que no al Canadà, ja que no cal que ara tots plegats aprenguem a fer anar un blog si total em diuen que no al cap de 4 dies d'haver marxat!

Vinga, espero que això que escric ho pugueu llegir tots, serà senyal que m'he pogut quedar al Canadà!

Eduard

1 comentari:

Anònim ha dit...

El domini sembla tenir una bona quantitat de visitants. Com aconseguir trànsit a ella? Ofereix una única volta agradable de les coses. Suposo que alguna cosa real o substancial a parlar és d'allò més important.