dijous, de setembre 07, 2006

Tinc la clau!!

Bones a tots!

No, no és que recordi els moments més dolços de la carrera política d'en Carod Rovira... Simplement és que, físicament, m'han donat la clau del despatx!

Avui he parlat amb el professor, i el primer que ha fet en veure'm ha estat demanar-me com es trobava el meu pare, m'ha fet molta il·lusió... AQUEST TIU VAL EL SEU PES EN OR!!

Demà m'he de trobar amb l'administradora del departament i, a partir de la llista que em donarà d'assignatures que he de fer (algunes poques) i assignatures que puc fer (opcionalment), divendres a primera hora ens tornarem a trobar amb el profe per definir les meves tasques tant a nivell de classes com de recerca. Avui he pogut parlar durant força estona amb el profe, i el tiu estava entussiasmat amb la força i projecció que està agafant el departament, té moltes ganes de fer coses... I de que algunes d'aquestes coses les faci jo.

De moment avui ens hem posat d'acord per ubicar la meva taula (la secretària ho tindrà tot a punt perquè demà a la tarda amb un moment ho poguem muntar), m'han donat la clau del "xiringuitu", he pogut parlar amb els 2 tius amb qui compartiré espai (que, tot i que els prenc espai, s'han mostrat molt disposats i amables!) i hem arreglat algun paperam amb la secretària (una dona també encantadora, que també m'ha demanat pel pare!).

I per si no estava prou motivat, sortint he agafat un llibret explicatiu del departament... No sé si d'energia i sostenibilitat en saben gaire, però el que ja us puc assegurar ara és que la propaganda la saben fer mooooolt bé!!
M'han vingut unes ganes terribles de posar-me a treballar i estudiar! Vaja, el que en llenguatge tècnic en podríem dir "una motivada del 15".

I per arrodonir el dia, les meves 7-betes (que s'estan convertint en objecte de desitg del 70% de la gent amb qui parlo! Us en farieu creus!) m'han portat fins al boulder del cole, on he pogut descarregar tota l'adrenalina acumulada de tanta motivació.

Una cerveseta a una terrassa hauria estat la "guindilla"... Mala sort!

5 comentaris:

Sargandilla ha dit...

Ei noiet!!

M'alegro que tot et vagi tant bé, de fet, no en tenia cap dubte, vals molt tiu!!!

Espero que la motivació et duri força ja que és imprescindible per encetar qualsevol projecte. En llenguatge tècnic seria la petita rugositat que necessites per arribar a la reunió!!!

Molts petons des de l'altra banda de la bassa!!!

Anònim ha dit...

Estimat
Nen:
Veig
Estupefacte
Joioses
Animades

Sortidoes
Amb
Nous
Amics!!

Llegides les inicials, només em queda per dir: Fronx!!

Anònim ha dit...

Hola Eduard,
Quins collons!
Et prohibeixo que enviis més fotos de ties Canadenques vestides!
L'únic que hem vist amb boles és un os! és normal?
Si segueixes enviant fotos del Canadà, a la primavera que ve, no tindràs temps ni d'anar a cag.. de la quantitat de visitants que vindrem a veure't.
Records meus i de la Hackenbush

Anònim ha dit...

Per cert, estic amb el nou negoci d'en Marc... Vetisharm!
Es posaria de conya no tornar a sentir la paraula maleïda...
Hortisharm!
Siau
P.D.: Ja sé que és cara, però més car és anar al psiquiatre per no poder-se fotre una cervesa de tant en tant.(s'en diu Cuidar la Psique)

Anònim ha dit...

Fronx! Aquí estirat al campus amb 7betes més que treballar sembla que hagis vingut a fer pànxing!
Vinga records! I pensa que els teus alumnes ens estem entrenant de valent!