diumenge, de setembre 03, 2006

Se'm gira mooooolta feina!!!


Bones a tots!!

Després de 25 hores d'aeroports i avions, dilluns a la mitjanit vaig arribar a Calgary! Per fi!!

Què he estat fent des d'aleshores? En "poques" paraules:

Dimarts: Desfer maletes, "arreglus" varis a casa i anar a saludar al cole (fins dimarts no podré veure el profe, finalment començo les classes el dia 11, mentrestant tinc sessions introductòries...). Després vaig anar a buscar a la Gemma a l'estació de bus, que em venia a visitar durant 4 dies des del ranxu (6h de bus!), sopar una mica i a dormir el jet-lag!. Els que no sapigueu qui és la Gemma (i us interessi saber-ho) podeu consultar el capítol "Cowgirl" que penjaré properament.



Dimecres: Gestions varies pel departament i voltar una miqueta per Calgary. Van arribar les companyes de casa, la Berenice (mastressa de la casa) i la Michelle (una suissa que té una habitació llogada fins el novembre).

Dijous: Dia senser de sessió introductòria del "centre per estudiants internacionals" al cole. Molt interessant, però una mica llarg!

I Divendres va ser el gran dia...

VAM ANAR A LES ROCKY MOUNTANIS!!



Vam fer una excursioneta de tranquis (724m de desnivell, unes 2 horetes de pujada) començant a Moraine lake (foto 2), un lloc molt macu però molt plè de "pixapins".

Des d'allà vam pujar a "Sentinel pass", on ja no hi havia tanta gent, i les vistes eren increïbles!!
Pares: aquest lloc és ideal per vosaltres! Quan vingueu flipareu!! Ja tinc ganes de portar-vos-hi... Per una vegada jo sabré més on vaig que vosaltres! Increïble!!


Allà em vaig adonar que això de Canadà em portaria molta feina... Tela amb les muntanyes i parets que hi ha!! Per acabar-ho d'adovar, vaig coneixer un veí que li agrada molt escalar (i la muntanya en general), i que porta un mono del 15 perquè tots els seus col·legues han deixat d'escalar des de que s'han casat!!



Quan el vaig sentir dir això només em van venir unes paraules al cap:

"Company... això pot ser l'inici d'una gran amistat!"

Així doncs, vam poder estrenar el període canadenc de l'estelada amb una excursioneta genial!

... Si aquesta estelada pugués parlar... Quants llocs! Quants records! Quants moments que hi hem compartit amb amics i germans! Sobretot amb en Jordi, ell me la va regalar abans de marxar, i ara "un trosset de Jordi" vindrà amb mi cada cop que l'utilitzi... Espero que durant aquest temps la podré portar a molts llocs impressionants!


Però les sorpreses del dia encara no s'havien acabat: quan ja tornavem amb cotxe ens vam trobar un os! I era un "Grisly" (aquests són els grossos i "perillosos")!

Quan veus un animal com aquest et passsen moltes coses pel cap:

- QUINS NEEEEEERVIS!!
- Que gros que és!! Quina força té!!
- I pensar que en Yogi i l'osset Feluc em semblaven inofensius!!
- Per fi he vist un animal més pelut que en Jesús!! Oooooééé!!!


Ahir em vaig passar quasi tot el dia per aconseguir que la connexió d'internet de casa funcionés, i quan ho vaig aconseguir només em va quedar temps per llegir 4 correus.

Demà és festa a tot Canadà, probablement anirem a fer alguna altra excursioneta.
La resta de setmana tinc sessions introductòries de diferents coses, i suposo que tindré força feina entre gestions i el que em digui el profe.

Seguiré informant!

9 comentaris:

Sargandilla ha dit...

Hola nen,

Espero que gaudeixis molt en aquesta nova aventura!!!

No ens oblidis!!!!

Júlia

Anònim ha dit...

Hola Eduard.
Caramba, 4 dies i ja estàs a la muntanya envoltat de mosses, haurem de començar a dubtar de les teves prioritats alhora de venir al Canadà.

Molta sort!
R

Anònim ha dit...

Ei bones!!

Quina enveja més sana! Que guapo que es veu tot això. Ja pots anar-te estudiant aquestes parets que l'any que ve s'et girarà feina de guia.

pd. saps de sobres que tinc pell de senglar i no d'òs (home!)

Anònim ha dit...

Qui et va parir...

Ja hi vas ja, encara no t'has recuperat del Jet Lag i ja envies fotos amb xurris??? Totes són així o ets tu que de seguida t'has sabut envoltar del milloret del veïnat?

Ara que hi penso (el primer és el primer) quines muntanyes més ben parides nano! Ja pots començar a arreplegar ressenyes i a buscar parabolts xDDD

Anònim ha dit...

Ostres nen!! i perquè no li deies a l'os si volia apuntar-se a OSP?
eh eh eh.. quina enveja més sana que em fas!! i jo tancat entre 4 parets a la diagonal, parlant de tonteries solemenes...

Anònim ha dit...

i platja, que no hi ha platja?
diu la Nati que si vols més trossets de'n Jordi encara li queda força panxa.

Anònim ha dit...

Veig que la muntanya són abans que els estudis! així m'agrada.

Espero que vagi tot molt bé x canadà i que t'ho passis molt bé.

Anònim ha dit...

Quina passada de fotos !! I l'osset és moníssim !!?? Ves prenent nota de tot, que l'estiu que ve amenacem en venir !! Ens estem posant en forma pitxi !! Però "no ens posem nerviosos"
la pantxa continua al seu lloc. Mentrestant, deixa'm gaudir del troçet de Jordi que has deixat per aquí. Au, disfruta al màxim !

Anònim ha dit...

La d'abans era jo, com ja heu deduÏt