dimarts, de setembre 12, 2006

Freaky, i què!?



Diumenge va ser un gran dia:
El tret de sortida de les escalades a Canadà!!

Resulta que una amiga de la mastressa de casa meva coneixia un tiu que escalava... I amb un pim-pam ens van passar els correus electrònics, ens vam trucar, i el diumenge al matí em passava a buscar (juntament amb un col·lega seu) per anar a escalar! Quina canya!

Primer vam anar a fer una mica de Freaky (...Si, ja sé que per anar a fer freaky no cal creuar l'Atlàntic!), 3 o 4 vies de "5.10b", o "5.10c" (més o menys 6a+ o 6b com a molt). La veritat és que quan vaig veure el company per primera vegada (amb una cresta brutal i una pinta de freaky del 15) em pensava que em fotaria molta canya... Però després vaig veure que no n'hi havia per tant... Sort!!

A la tarda vam canviar de zona i vam anar a fer una via de 2 llargs desequipada (només hi havia les reunions).
Vaig ser massa prudent, i quan em van demanar si volia obrir algun llarg els vaig dir que
"no pas", pensant que per ser el primer dia d'escalada a Canadà ja n'hi havia prou anant de segon... Però ara me'n penedeixo! La via era preciosa!! Llàstima que era curta! Queda apuntada per quan alguns de vosaltres em vingueu a veure... Com podeu veure, el paisatge era increïble!!!

Vam acabar la jornada d'escalada anant a fer "beer & wings", o sigui que aquesta vegada ens vam cuidar la psique a l'estil Canadenc: cerveseta i aletes de pollastre.
Tot i que no té color si ho compares amb el bar d'Ager, va ser un bon final de festa que va ajudar a fer una mica més de "germanor" amb el Punky i el seu col·lega. Tots dos eren molt trempats, i ja vam quedar que tornaríem a escalar plegats (a més, el Punky és un flipat del gel, que guai!!!).

Però el millor del dia encara havia d'arribar:
quan vaig arribar a casa em vaig trobar un correu electrònic de la Montse i en Quico (la meva germana i el seu home) dient que

Tornaran a ser pares!!

Quina il·lusió!!! Un/a més a la família!!!
I bé, aquesta bona notícia i el bon rotllo de l'escalada, em van donar molta energia per encarar aquest 11 de setembre lluny de casa!
La veritat, sort n'hi ha hagut de l'energia... que ha estat una diada força durilla entre reunions, tràmits, classes, correus electrònics... Però el balanç al final del dia és mooolt positiu: tinc molta paperassa enllestida, estem avançant força a l'hora d'enfocar el curs, i tant jo com el meu supervisor estem molt motivats!!

Pel que fa a les classes, dir-vos que Déu ni dó!! Aquí la penya no s'encanta... Ni tant sols el primer dia!
Aquests canadencs em faran pencar de valent, però en el fons ja m'està bé!

Així doncs, tot i no fer celebracions nacionals per l'11 de setembre, ha estat una bona diada. De fet, no crec que a Amèrica sigui gaire convenient celebrar aquest dia... No sé què va passar amb unes torres...

Visca Catalunya!!!

Una abraçada a tots i totes!

7 comentaris:

Anònim ha dit...

Nen, quines vistes. Tot això és meravellós! Haurem de venir (nadant és clar) a escalar per aquí.
Veig que ho portes molt bé, endavant i força!

Sargandilla ha dit...

Hola maco!!!

Veig que vas fent de les teves. Així m'agrada!!
Les vistes són genials sí, però la veritat és que jo m'apunto al tema de les aletes i la birrilla!!!

Per les classes no et preocupis, quan agafis el ritmes prendràs apunts amb els ulls tancats!!!

Molts petons des d'aquí i felicitats pel petit/a que ha de venir!!!!

Sargandilla ha dit...

Una petita cosa:
Ja has après a dir "petita rugositat" en anglès??

:)

Anònim ha dit...

Mare de déu!
Estàs degradant..Has passat d'anar amb tres xatis (que encara no hem vist amb boles), a anar amb dos freaks no gaire agraciats! Els números canten.
Malgrat tot, pel poc temps que portes a Canadà no està malament...(tres xatis,dos freakys i un òs).
Aqui, amb la parenta, hem començat unes jornades de BTT (jo amb la bici que fa 16 anys va pujar al Puigmal amb el foll del teu germà).
Records de l'imperi on sempre es pon el sol.

Anònim ha dit...

Per cert...
ja veig que a la Susanna se li gira feina...jeje

Anònim ha dit...

Per cert 2 ...
llegeix el correu de UdG.

Anònim ha dit...

Joan Roma

Déu n'hi dó! Està clar que no t'encantes, i l'enveja va creixent a mesura que envies fotos del paissatge que hi ha per allà. Pel que fa a les set betes, podriem fer un bon negoci: te'n puc enviar tantes com vulguis i tu els claves de valent. Digues que estan fetes amb uns materials molt cars. je,je

Ens farem d'or!

PD: aquí ha plogut el que no havia caigut durant tot l'any