dilluns, de novembre 26, 2007

Els conills es tornen blancs!!

Fa mesos que la Gemma i jo estem mantenint una guerra dialèctica d’alt nivell intel•lectual: ella diu que els conills de Calgary es tornen blancs quan arriba l’hivern (tal i com li havia dit la Berenice), i jo no m’ho crec.
M’he passat tota la tardor enfotent-me de la Gemma cada cop que veiem un conill, ja que sempre els veiem de color gris, però últimament la truita s’està girant perillosament... Tots els conills que veiem són blancs!!!
És clar que com a bon enginyer cap quadrat i capullo, no puc pas reconèixer que m’he equivocat!... Ja estic desenvolupant la teoria dels “conills migratoris”, segons la qual els conills blancs i els grisos s’intercanvien els caus a la tardor i la primavera, de manera que els conills grisos tornaran després de l’hivern... Ara només em falta inventar-me a on tenen l’altre cau...

Una abraçada!!