divendres, de setembre 14, 2007

Quin mal al cul!

Després d'atropellar a l'ós (veieu el missatge anterior: "Una vez maté un perro, y me llamaron mataperros") vam arribar al ranxu per passar-hi un cap de setmana de 3 dies.
Feia molt temps que no hi pujàvem, i la Gemma portava una motivada del 15, sobretot tenint en compte que aquesta vegada venia l'Eli, i tindria algú amb qui muntar "amb serio".
Jo també en tenia moltes ganes, durant l'estiu la Gemma havia escalat i caminat com una campiona, i ara em tocava correspondre a mi una mica! (A part, el seu ex-jefe fa les millors barbacoes del món...)
Però nois, no sabia pas on em ficava: durant els tres dies només varem baixar del cavall per pujar a una canoa (amb un seient gairebé tan incòmode com la sella)... Fins i tot vam anar a muntar a la nit! Quin mal al cul!!!
Balanç del cap de setmana:
Punts negatius: em feia tan mal el cul que vaig caminar com una cantant de Gospel durant tota la setmana.
Punts positius: ens ho vam passar molt bé tots plegats, i vaig convèncer a l'Eli perquè acompanyés a la Gemma a comprar roba!! Això si que va ser un triumfassu!!

Una abraçada!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Iepaliii!!! Q tal nois?? Com ha anat la resta de la setmana sense l'amiga okupa? ;) Que be q m'ho he passat per alla!! En serio! I aquests dies per Vancouver de guais tambe!El hostel esta de conya i he conegut bastanta gent aixi q ara mateix marxem de festa...quin perill!!! :)
A cuidar-se molt i a paxar-ho be!! I moltissimes gracies per tot again.
See u later,

ELIgator

Anònim ha dit...

Caramba! Dos internetsitos lookos pretty nicos!
Something differentos as Calgarios.
Grandiozos! Keep on doing the good workos!
Regardos,
Linda en Michelos