dimecres, d’abril 30, 2008

Sant Jordi contra el fred

Les tradicions no es poden perdre!
Tot i la neu i el fred, a Calgary varem celebrar la diada de Sant Jordi. La Gemma em va regalar una guia d'escalades i un conte (20 pàgines amb dibuixos) de la Tortuga Franklin... I és que resulta que encara no m'he llegit el llibre que em va regalar l'any passat (ja se sap, falta de temps... i altres excuses que podria trobar), i la noia té bona memòria (i una mica mala llet).
Per la meva banda, vaig persuadir la florista perquè em fes un embolcall "super-snow-wind-proof" que protegís les roses contra els elements... I evitar arribar a casa amb tres tiges enlloc de tres roses. Resultat: les roses van arribar senceres, però com podeu veure, la primera impressió podria haver estat millor... No es pot tenir tot en aquesta vida!
Una abraçada dels Tiets a Amèrica!

1 comentari:

Sargandilla ha dit...

Molt bé Gemma!!!
Així m'agrada... Per cert Edu, a les noies també ens agrada llegir eh!!!

Petons!!!!