dijous, de juny 07, 2007

All you need is a job!

LA GEMMA HA TROBAT FEINA!!


Quant temps fa que teníem ganes de poder-vos donar aquesta notícia!! Sens dubte això és el millor que ens ha passat des de que la Gemma i jo estem junts a Canadà, a partir d'ara ella podrà gaudir tal i com ho estic fent jo de "l'experiència professional canadenca"... Quina canya!

Treballarà de "project manager" en una enginyeria (Caltech), gestionant projectes d'electri- citat i instru- menta- ció, que és el que a ella li agrada... Si, ja sé que són uns gustos una mica rarus, però si teniu en compte que surt amb mi... amb això està tot dit...

Per celebrar-ho, vam obrir l'ampolla de Priorat que havíem guardat tot aquest temps i no vam perdonar ni l'última gota.

Malauradament tot té un preu, i aquest cop seré jo qui patirà els "danys colaterals": em tocarà anar a badar a davant d'aparadors mentre la noia es compra roba i sabates (no pot anar a treballar "com una tatareta"), i sense que se'm noti que li vaig dient "si... si..." tant si s'emprova una cosa guai com si sembla que s'hagi embolicat amb unes estovalles... Si us plau, envieu-me una caixa de Voll-Damm!!

Una abraçada!

6 comentaris:

Sargandilla ha dit...

Ei!
Doncs moltes felicitats!!!! Espero que la propera entrada del bloc siguin unes fotos de la Prety Girl!!!

Ànims!!!!

Anònim ha dit...

Moltes felicitats!!!! Ja passaré informes!!! ostres que bé, a més a més no hi ha res com un bon priorat eh?

Olga.

Anònim ha dit...

Felicitats a tots dos!!
Les botigues de roba són en superficie o sota terra!!

Marchando una de Volls

Anònim ha dit...

Trobo que la Gemma és poc honrada. Si ha trobet feina, crec que l'hauria de tornar.

Anònim ha dit...

Per cert: aquest anonim és en Capdevila

Anònim ha dit...

Gemmix!! Moltes felicitas! M'en alegro de saber que tens feina, i més si és del que t'agrada! Aviam si ens fem un truc algun dia!!
Petons des de New Zealand!