dimecres, de maig 30, 2007

Tu a Boston, i jo a California

Buenu... En realitat va ser "la Gemma a Washington DC i jo a British Columbia", però així el títol fa més gràcia...


La setmana passada el pare de la Gemma va assistir a un congrés a Washing- ton, i la seva filla va anar-lo a trobar per fer un petit "aplec familiar", i aprofitar per visitar la ciutat!

Pare i filla van llogar unes bicis i es van passar 5 dies de guais voltant per la capital de can Yanki, pedalant pels llocs que tots hem vist a "JFK", "Todos los hombres del presidente" o "Forrest Gump".

I mentre la Gemma estava amb el seu pare posant-se les botes i dormint d'hotels pijus, jo vaig agafar 4 pomes i una tenda amb goteres que m'havien deixat, i me'n vaig anar a escalar a British Columbia amb en JP i companyia.

8 hores de viatge amb cotxe travessant les muntanyes rocoses, amb uns cims i unes parets que fan caure la bava. Jo estava flipant, tot el viatge a punt per sortir del cotxe en qualsevol moment i saltar a la primera muntanyota que trobés al davant... Però quan finalment vam arribar a destinació, només hi havia una trista zona de freaky!! No m'ho podia creure!! 8 hores amb cotxe pel paradís, per acabar enfilant-nos a uns rocs de 20 metres!!

De totes maneres he de reconèixer que la zona estava força bé, i que després d'un hivern sense escalar tampoc puc començar la casa per la teulada...

Altra vegada retrobats a Calgary, la Gemma i jo vam ser testimonis de dos fets inesperats:

Per una banda, les floretes grogues de la Gemma van sobreviure una nevada de 3 dits, i ara fan molt bona cara!
Però no tot són alegries en aquesta vida... I mai tan ben dit, ja que les "alegries" vermelles no van tenir la mateixa sort que les floretes grogues: en Bob (amo de la casa) els va passar el tallagespa per sobre.

Hi ha dues línies d'investigació: una apunta a que en Bob és un home molt vell, i no hi veu gaire. L'altra línia... Millor que calli si no vull dormir al sofà durant 3 setmanes.

Una abraçada!

1 comentari:

Sargandilla ha dit...

Ei!
Potser us esteu Americanitzant un pèl massa no?????
Quines fotos més maques!!!
Espero que les floretes segueixin el seu curs. Les nostres també van fent.
Petons parelleta!!!!!