dilluns, de desembre 08, 2008

El Blues de l'estudiant

Que dura que és la vida, quan ets un estudiant
(Ooohhh!!) que dura que és la vida, quan ets un estudiant
mireu si és dura la vida
que em van enviar a Nova Orleans


Vaig xerrar 20 minuts, i ho vaig tenir tot fet
(Yeeaah!!) vaig xerrar 20 minuts, nena!! I ho vaig tenir tot fet,
i després dels 20 minuts,
ja vaig sortir al carrer!

Vaig anar a passejar,
a menjar ostres i gambes,
però després d'això
què més podia fer?

Vaig entrar a un bar, i la banda era genial
(Yeeeaahhh!) Vaig entrar a un bar, i la banda era genial
tan bona era la banda
que 3 o 4 birres varen saltar

Quan del bar vaig sortir, a un altre vaig entrar
(Oooohh!!) quan del bar vaig sortir, a un altre vaig entrar
i així anar fent "nar-hi nant"
fins que em vaig descomptar

Que dura que és la vida, quan ets un estudiant
que dura, dura que és la vida, nena, quan ets un estudiant!
mireu si és dura la vida
que em van enviar a Nova Orleans

Oooohh yeah!

2 comentaris:

Sargandilla ha dit...

Jajajajajajaja.
Boníssim, faltaria la música no?? El dia 27 ens la cantes.

Anònim ha dit...

Com diu en sargandilla falta la música i jo en sé d'un que la podria composar... Encara triunfarem amb el blues de l'estudiant (yeahhhhhh)
Mil petons,
Mis Pontones