dissabte, d’octubre 20, 2007

Garrí, el sucio

Família, això és el Far West!
La setmana passada en Siebe (l'ex-jefe de la Gemma, el del ranxo) i quatre col·leguilles van anar de vacances "a muntar a les muntanyes", i ens van convidar per estar amb ells durant el cap de setmana.
Va ser com entrar a una Peli de l'Oeste: prats inacaba- bles, munta- nyes per descobrir, i un campament amb autèntics Cowboys... Ei, aquests tius són exactament igual que a les pelis: van sols, bruts, amb barret i escopeta, són homes durs, només beuen whisky, i no s'entén absolutament res del que diuen (cosa que va a pitjor a mesura que es foten el whisky!).
En Tom és una autèntica llegenda a les munta- nyes, en Siebe ens n'havia explicat 200 batalletes sobre ell (o millor dit, dues batalletes explicades 100 vegades), i finalment el varem poder conèixer en persona... Tot un personatge!
Aquest tiu (a qui tothom ha vist sempre amb la mateixa roba posada), es dedicava a caçar cavalls salvatges i altres animals (óssos, elks, cérvols... Vius, en principi) per les pelis de Walt Disney. Mentre parlava amb altres companys Cowboys, vam sentir com comentava que s'havia carregat 75 óssos, no sabem si això ha estat al llarg de la seva vida, durant els últims 10 anys, o durant els últims 10 dies... Sigui com sigui, després d'això, ens va fer vergonya explicar-li que nosaltres en vam atropellar un, i quedar com uns estevets...
Muntar a cavall a un lloc remot i preciós, esmorzars Cowboy (ous amb bacon), rentar-se al riu glaçat, foc de camp, cafè de Cowboy, copitxueles de Cowboy... Semblava Brokeback Mountain... Menys per una cosa...
Podeu veure les imatges a l'àlbum "ai que te la Fotos".

Una abraçada dels Tiets a Amèrica!!

6 comentaris:

Sargandilla ha dit...

Ei penya!!
Esteu imparables, jajaja. Realment us hi esteu integrant a tope... no sé si tornareu!!! Mentrestant nosaltres ahir ens fotíem uns embotit i formatges boníssims!!! MMMMMMMMMmmmmmm. Petonets!!!

Anònim ha dit...

Hola cowboy i cowgirl!!
Ara si que veig que esteu fets uns autèntics americans!! Atropelleu óssos, munteu a cavall i a tu Pitxi sembla que ja no et fa mal el cul, només us falta alimentar-vos de hamburgueses al McDonals. Ara que m'hi fixo, no heu cuidat massa els detalls: On és el barret, la corda per atrapar el bestiar i el "rifle". Em sap greu dir-vos-ho però si no us compreu el kid "Vaquero" no colareu!!!

Anònim ha dit...

tiets a Amèrica.
Us demano, millor dit us prego ... comenceu a parlar de mi, si em toca una petita "primitiva", no una dona primitiva, que n'hi ha, sinó la del joc nacional, o per quan em jubili, que aquests vostres amic, siguin mig amics meus, i m'hi pugui perdre ..., sempre he pensat que si m'he de perdre pel mon, ... Canadà, Lapònia ... sempre cap al nord on la gent és ... i a més fa fred, NO m'agrada la calorada ... i diuen que anirà augmentant ...
Feu-me aquest favor: http://ec.grec.net/lexicx.jsp?GECART=0062773

Amen = que així sia.

hòstia m'ha sortit rodó ... però és veritat
apa. RMon

Anònim ha dit...

Nois, quina enveja! ja fa temps que us estic llegint el bloc i les terres canadenques prometen!
per cert a mi em venen ganes de fer un bloc, amb les històries que ens passen aquí...no són tan espectaculars, però a veure si almenys us fem enyorar una mica, no?
un petonàs per tots 2, salut i pau!
remei

Anònim ha dit...

Bones!

He flipat bastant amb les fotos del dinos...crec que és molt educatiu! je je Per cert, no he pogut escriure hem rebut les cartes Gemma molt guais !! Saps, demà me´n vaig a Xina... ja t'explicaré!
Un petó!
OLga

Anònim ha dit...

No hi han mots.
Bueno si. N'hi ha dos:

QUINS NERVIS

Segur que lo de Brockeback Mountain no es complia al 100 per 100....? eh eh eh

salut i Mishas
Gerard