dimarts, de maig 19, 2009

El misteri de BiCi

Diuen que aquest cap de setmana es va sentir passar el tren pels antics carrilets de British Columbia... Però com pot ser? Si fa anys que varen treure les vies i els varen convertir en carrils bici!?Els testimonis estan trasbalsats. Alguns diuen que es tractava d'un tren de gran velocitat, altres diuen que tot va ser tant ràpid que només van poder veure una estela de colors que serpentejava veloçment els sinuosos camins de l'antiga via del tren. Massa curt per ser una serp, i massa ràpid per ser un tren... què era allò?
El misteri ja s'ha convertit en llegenda per explicar a la mainada abans d'anar a dormir:
"porta't bé, marrec, o se t'emportarà el cuc multicolor"

Podeu veure'n fotos a l'àlbum.
Una abraçada dels Tiets a Amèrica!

2 comentaris:

Sargandilla ha dit...

Em feu sentir tant culpable... a mi em fa mandra fins i tot aixecar-me per anar a pixar!!!!!!!!
Visca els esportistes!

Dani Pérez ha dit...

Impressionant la ruta Edu!!! Quina enveja més sana que us tinc!!! Jo al juliol vaig a fer la transpirinaica en bici, que tampoc té res a envejar, jeje

Una abraçada molt forta!!