divendres, de juliol 25, 2008

Canvi de papers

Els canadencs tenen unes muntanyes molt maques, bestioles per tot arreu, la policia muntada, són els reis del Hockey i de la barbacoa... Però ni puta idea de què és una festa major popular!

Aquesta setmana sou vosaltres els que feu enveja, només de veure el programa ja ens ve set!

Molt bona festa major a tothom, i que visquin els Deixebles de St. Feliu!!
Una abraçada ben forta dels Tiets a Amèrica
(que tot i ser a Amèrica, tenen el cap a casa)

P.S. El blog estarà tancat per vacances durant un parell de setmanes a partir de divendres... Si, ho heu llegit bé, VACANCES!! Després de tantes entrades al blog parlant-vos de feina i cole, a veure si d'aquí a uns dies us podem explicar coses de muntanyes i cavalls...

1 comentari:

morfu ha dit...

Dilluns despres del primer cap de setmana de festa major, el cap em dona més voltes que mai, els cops de calor són evidents ! sort que ahir vam poder-nos afartar de una bona fideuà. Del demés, m'ha passat més ràpid del que he volgut. Ha estat tot molt intens! tot i que encara queda festa per endevant em rendeixo per uns dies. Els deixebles si segueixen així crec que no moriran mai, ahir vaig saber que ja erem 250 socis! Bé tio jo ja la trobo a faltar a partir d'avui, a més, quan s'estar lluny se que ón aquests dies de festa major intentar-los viure a distancia. D'aqui a poc penjare un bon munt de fotos que vaig fer durant aquests dies! Vinga nanu una forta abraçada !