dilluns, de juny 23, 2008

Els Conillbrís han arribat!!

Sóc un home de poca fe i, la veritat, mai m'havia pensat que els Conillbrís vinguessin a veure les flors de la Gemma... Però com podeu veure a la foto, anava ben equivocat!

Per ser-vos sincers, jo no m'esperava que siguessin tan peludets, ni que tinguéssin les orelles tan llargues (de fet, no m'esperava ni que tinguessin orelles!)... Però això dels animals mai ha estat lo meu, i si la Gemma em diu que aquesta bestiola de la foto és un Conillbrí, jo m'ho crec!

És estrany... Depen de com el miro, aquest Conillbrí té certa retirada als conills marrons que varen emmigrar a inicis d'hivern, els que voltaven per aquí just abans que vinguéssin els conills blancs... Deuen ser parents llunyans...

Una abraçada ben forta dels "Darwins" a Amèrica!